Gå til innhold
Arkivverket

[#8704] Christopher Brynjulfs. fra Bergen-Hvor finnes han?

Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hvor kan jeg finne Christopher Brynjulfsen, angivelig fra Bergen?Han er antakelig født ca 1780-90. Jeg har søkt i alle basene for Bergen, men det er umulig å finne han enn som 15 åring i Nordland. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

At han kom fra Bergen betyr vel gjerne at han var fra Søndre eller Nordre Bergenhus amt, dvs. Hordaland eller Sogn og Fjordane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Takk for respons! Ja, det er nok mulig at det menes det. Jeg har gått igjennom det som er lagt ut her fra Bergen og FT 1801 fra Telemark til Finnmark uten resultat. Men siden sønnen finnes i FT 1801 i Nordland så kan det hende at enten er faren død eller så har han gjemt seg godt vekk. Eller så er det jeg som ikke kan lete skikkelig.For å klargjøre litt. Jeg har altså søkt etter faren i FT 1801 som skal være fanejunker Brynjulf Christiansen. Det er opplyst at sønnen Christopher Brynjulfsen skal være født i 1783,Jeg håper i det lengste at noen klarer å hjelpe meg med dette! mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.