Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#8777] Ordfører Ludvigsen i Vestby

Recommended Posts

Gjest Gitte J. Martinsen

HeiKan noen fortelle meg hva ordføreren i Vestby het ca.1955,etternavnet tror jeg var Ludvigsen.Er det noen som sitter inne med om det har vært en banksjef i Vestby med navnet Bjørn Fredriksen?Dere treffer meg gjerne på mailadresse gitmarti@online.noSonshilsen fra Gitte

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/94711-8777-ordf%C3%B8rer-ludvigsen-i-vestby/
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Hei igjen. Joda,nåværende ordfører heter Ludvigsen.Han er ikke sønnen,hva jeg har forstått utifra en mail tidligere i dag.Det er kanskje ikke riktig av meg å spørre her i forumet,men jeg tror ikke at den gamle ordføreren lever i dag.Jeg skal heller ta en telefon til Vestby kommune å forhøre meg i morgen. Jeg vet jo heller ikke når Bjørn Fredriksen er født,så vi lar den saken ligge. Er det noen som sitter inne med opplysninger,nås jeg heller på mailadressen min:gitmarti@online.noHilsen Gitte

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.