Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#8899] Kirkebøker for Skodje.

Recommended Posts

Gjest Greta Voigt Nesbø

Hei! Jeg har ventet i lang tid på mikrofilm av kirkebok for Skodje. Er utålmodig og lurer på om noen kan hjelpe. Jeg søker Iver Paulsen (eller Eidsvik ) født i 1871. Alle opplysninger er av interesse. Se ellers mitt innlegg nr 7398 som gjelder samme person. Mvh. Greta Voigt Nesbø.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/94828-8899-kirkeb%C3%B8ker-for-skodje/
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Utfra det som kom fram i den andre tråden 7398, kan jo denne tassen se ganske tilforlatelig ut: Familysearch: Iver Andreas PAULSEN sex: M Event(s): Christening: 15 Jan 1871 Vatne, More Og Romsdal, Norway arents: Father: Paul INGEBRIGTSEN Mother: Ane BENJAMINSDRfra Riksarkivet: Vatne var i 1589 sokn under Borgund prestegjeld og fra 1858 sokn under Skodje prestegjeld. Vatne kirke ble flyttet til Osgoten i 1761. I 1792 ble Ramsvik og Hogset overført fra Aukra til Vatne sokn. Vatne prestegjeld ble opprettet ved kgl.res. 18.3.1866, sammensatt av Vatne sokn i Skodje prestegjeld og fastlandsdelen av Haram (Hamnsund og Hildrestranda).

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.