Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#8913] Treng hjelp til oversetjing

Recommended Posts

Gjest N B Macdonald

Samd i at clk = clerk.Eg vil tru at 'bds 19 Finney Avenue' tyder 'boards (at) 19 Finney Avenue', dvs at han er losjerande der.Aner ikkje kva 'I Ry' kan tyde. (Er dette avskrift frå 2 ulike år? Ser elles ikkje kvifor namnet er med 2 gongar...)Nina Beth

Gjest Mariann Stokken

TUSEN TAKK for hjelpa! Ja, det er avskrift frå to forskjellige år. Men det der I Ry, det står berre ......clk GR and I Ry, bds 219 Finney Av. Kan det bety at han er clerk på to forskjellige plassar? Visst ikkje nokon veit/forstår, skal eg skriva til 'voluntøren' som fann dette til meg. Eg har ikkje vore i kontakt med han på lenge, difor tenkte eg at eg ville prøva her.... Mariann.

Gjest N B Macdonald
Lenke,eaa,aap,aaeo,rbaapcbib,aasm,ftvbib,aaodyssey,hh,gottscho,mharendt,bbpix,bbcards,magbell,lbcoll,rbpebib,calbkbib,tccc,lhbcbbib,cwband,cwnyhs,gmd,mtaft,cwar,cola,consrvbib,bdsbib,coolbib,coplandbib,curt,dag,musdibib,fsaall,mfd, papr,aep,fine,dcm,cmns,flwpabib,afcreed,cowellbib,toddbib,lomaxbib,ngp,afcwwgbib,haybib,raelbib,gottlieb,mtj,alad,wpa,mal,scsm,mcc,mymhiwebib,mmorse,aipn,ncpm,ncpsbib,omhbib,pan,vv,wpapos,psbib,pin,presp,lhbprbib,qlt,ncr,relpet,dukesm,mussm,mesnbib,llstbib,denn,amss,uncall,fpnas,svybib,runyon,wtc,detr,hlaw,lhbumbib,varstg,horyd,mgw,hawp,nawbib,suffrg,nfor(Lengste URL eg har sett!)(Eg har klipt han opp; om du skal sjå dette må du lima saman delane. JO)tek deg til eit kjedeleg foto av ein jernbanestasjon:G.R. & I.R.Y. [i.e. Grand Rapids & Indiana Railway] station, Bay View, Mich..
Gjest Mariann Stokken

YES,YES!!! TUSEN, TUSEN!!!takk!!! Det var kjempebra, sjølv om eg ikkje har vore så veldig oppteken av å få vita det, før i dei siste vekene!!! Det må ha vore nokså spesielt for denne Levi å jobba på jernbanen, faren fekk ein grufull død, nettopp av eit tog i 1912.Takk igjen!! Mariann. PS. N B Macdonald: Ja, det var noke til adresse,he, he...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.