Gå til innhold
Arkivverket

[#9024] Evelyn Sparen fra Norge. Hvor i Norge??

Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

God morgen! Hjertelig, hjertelig takk til deg, Jon Torp for utrolig mye informasjon. Jeg begriper ikke hvordan dere klarer å finne så mye! For som du ser så har det vært lett ganske mye tidligere.Sent i går kveld snakket jeg med min snart 89 år gamle slektning som nå kunne bekrefte de navnene som jeg til da hadde, også August - Dagnys bror -som jeg fant i US census 1930 i Houston, Harris, Texas. Tidligere har han vært nokså tilbakeholdende med opplysninger, men nå var han blitt litt mer meddelsom.Jeg er så takknemlig for all den utrolige hjelpsomheten som blir vist her på DA. Derfor enda en gang hjertelig takk til alle!Med vennligste hilsen Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren dør i Alaska:Name: Arnold SparenSSN: 574-01-6034Last Residence: 99504 Anchorage, Anchorage,Alaska, United States of AmericaBorn: 14 Sep 1912Died: Apr 1981State (Year) SSN issued: Alaska (Before 1951 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, enda en gang, hjertelig takk, Jon Torp! Hvordan får du det til?Nå blir min jobb å finne ut om der er noen av hans og søsterens slekt som lever her i Norge. Men vet ikke helt hvordan. Det var nemlig et av spørsmålene til Evelyns mann.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BirgerBare hyggelig om jeg var til hjelp. Men nå skjønner jeg ikke helt hva du spør om, Birger. Evelyn Sparen var født og døde i Washington. Etter det vi vet hadde hun kun en bror, Arnold. Han var også født i Washington og døde i Alaska. Hvilke slektninger i Norge er det du da søker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei, Jon.Jeg beklager at jeg ikke presiserte hva jeg egentlig mente. Det han snakket om var nok kanskje bestefoeldrenes etterkommere, muligens tanter og onklers etterkommere. Jeg går ut fra det siden han bare spurte om der var slekt på hans kones side som var i live. På hans side er der mange hvorav jeg er en av dem.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei igjen, Jon!Hjertelig takk ennda en gang!Du verden, fire ektemenn! Jeg får si som hun sa fruen som lå på klinikken når hun fikk den 12. ungen og folk kom og gav uttrykk for sin beundring: ' Ja, det må eg si at jamen ble eg godt utnytta!'Jeg får se nærmere på det, men dette visste jeg ikke.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.