Gå til innhold
Arkivverket

Kan venner lese andres PM'er?


Gjest Anne Gro Ek
 Del

Recommended Posts

PM er helt privat og kan ikke leses av andre.

 

Men på profilen som en kommer til hvis en trykker på navnet til ett medlem er det ett felt en kan skrive i (profilkommentarer) og det feltet kan en lese hva andre har skrevet, dette feltet kan en ta bort hvis en vill.

Trykk kontrollpanel og så profil og ta haken av i første luken, venner i andre luken.

 

Hvis du trykker på mitt navn ser du att dette ikke vises på min profil.

 

Hvis jeg skriver noe feil her så får de rette meg de som har mer peiling ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir snakket om to forskjellige ting her.

 

PM eller Personlig melding som det og heter er privat.

 

Det en ser på profilen er "profil kommentar boksen" og er ikke privat, denne boksen kan fjernes så ingen kan skrive i den.

Tror den og kan stilles inn slik att kommentaren som blir skrevet der må godkjennes av den som eier profilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Gro Ek

Ja, det er nok slik at 'Personlig melding' blir brukt i litt vid betydning.

 

Jeg slår meg til ro med at det ikke er noe feil med PM'ene og at de forblir private :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha ventet på et svar fra DA før jeg hadde slått meg til ro med det. Dessuten ville jeg bedt DA om å snakke med den deltakeren som hadde fått innsyn i private samtaler mellom andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.