Gjest Jan Oldervoll Skrevet Mai 23, 2002 Del Skrevet Mai 23, 2002 Du kan no søka på databasenamn. Du gjer det frå ei lenke i den øvre blå linja, 'Søk'. Ver merksam på at systemet gjer forskjell på store og små bokstavar. Søkjer du etter 'aker' får du både Ringsaker, Ullensaker og Jevnaker, men ikkje Aker. Søk etter 'Aker', derimot.Me skal nok etter kvart laga litt meir elegante søkeomgrep, men det får klara seg i denne omgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R.Sæther Skrevet Mai 23, 2002 Del Skrevet Mai 23, 2002 Utruleg snerten patent! Denne skal vi få mykje glede av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torbjørn Ellingsen Skrevet Mai 23, 2002 Del Skrevet Mai 23, 2002 Stadig nye og flotte funksjonar, men litt for mange s-ar her for korrekturlesaren:Søkeomgrepet 'aker' fann følgjande databassar:(- eller er det kanskje data i eit djupare stemmeleie? :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Mai 23, 2002 Del Skrevet Mai 23, 2002 Eg har sett det eg og, og det skal nok bli retta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet Mai 24, 2002 Del Skrevet Mai 24, 2002 'Siste 100 kjeldar' for å være presis, men 'Nye kjeldar' er kort og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Mai 24, 2002 Del Skrevet Mai 24, 2002 Problemet er at me helst ikkje vil ha desse lenkene over meir enn ei linje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet Mai 24, 2002 Del Skrevet Mai 24, 2002 Jeg ser problemet.Vil ikke 'Kommune/pgj. fra kjelden' gi samme mening som '... på kjeldetidspunktet'? Da kan du få litt ekstra plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Mai 24, 2002 Del Skrevet Mai 24, 2002 Eg tenkjer som så at den nyskjerrige skal få ekstra bonus. Og har du først sett kva som skjuler seg bak søk ein gong, hugsar du det. Trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts