Gjest Magne Michaelsen Skrevet Mai 25, 2002 Del Skrevet Mai 25, 2002 Når jeg velger lenken 'Døypte i Borgund 1800-1816' i Digitalpensjonatet (Sulasoga), kommer jeg til 'Døypte i Borgund 1816-1900'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Mai 25, 2002 Del Skrevet Mai 25, 2002 Her har nok skjedd ein feil under konvertering. Det kan ikkje bli retta før over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet Mai 30, 2002 Del Skrevet Mai 30, 2002 Nå er det ordna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magne Michaelsen Skrevet Mai 31, 2002 Del Skrevet Mai 31, 2002 Takk for rask respons. Imidlertid, hvorfor er det så at noen av lenkene til Sulasoga i Digitalpensjonatet leder meg direkt til slektsdatabasen, mens andre f eks 'Døypte i Borgund 1698-1800' leder meg til siden om Sulasoga, en unødvendig omvei. Kan ikke alle slike lenker gå direkte til riktig slektdatabase? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Mai 31, 2002 Del Skrevet Mai 31, 2002 Nei, det kan dei ikkje. Du kjem direkte til databasar som er registert av oss eller RHD. Dette er materiale som i inngangslistene er markert med DA. Materiale som tilhøyrer andre og som dei har late oss få tilgang til vert ført innom ei side som fortel litt om eigaren. Det synest me er ein rimele gpris å betala for at folk gjev andre tilgnag til materialet deira. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts