Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#9486] Buskerud, Bragernes og Ål. Knud Gundersen/Jøran Olsdt.

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Er det noen som har mulighet til å hjelpe meg med kirkebok, evt. orginal på Kongsberg. Det er litt langt å reise for bare 1 dåp og evt. 1 dødsfall. Jeg har selv vært på Riksarkivet i Oslo og lett på michrofich, men den er totalt uleselig. Det står ikke noe på filmen, bare sorte prikker.Ingebor Knudsdt. 25/8-28/8 1814 Ål, og jeg tror hun døde innen 1 år. Hun var ikke nevnt da foreldrene flyttet tilbake til Strømsø i 1815.Så lurte jeg på hvor Gullhaug eie på Bragernes var. Den samme mannen får et barn der, Birthe Marie 21/6-1/11 1829.

Gjest Else B. Rustad

Ingebor, født 25.8.1814 i Ål, døpt 28.8. s.å. i Torpo, dtr. av ungkar Knud Gundersen Nuderuud og Jørran Olsdtr. Brenna.Begr. i Strømsø 1. eller 2. september 1815: 'Knud Gundersen, Arbeidsmand, Hands Datter Ingeborg 3/4 Aar'Mvh Else B.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.