Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#9487] Peder Ols.f.ca.1817 i Aker og Marte Christofferdtr f. 1822 på Norderhov.

Recommended Posts

Gjest Hans Olav Hagen

Jeg etterlyser opplysninger om Peder Olsen og Marte Christofferdtr.De giftet seg 11-3-1846 i Aker. Peder var 28 år f. i Aker og faren var Ole Pedersen. Marte var 23 år f. på Norderhov og faren var Christoffer Hansen.Jeg kan ikke finne Peder Olsen i kirkebøkene for Aker. Jeg finner ei Marte Christofferdtr døpt i Norderhov den 17-3-1822.Foreldrene er Christoffer Hansen og Gjertrud Aslaks? Asles?datter Ghile.Under utflyttede fra Norderhov finner jeg piken Marthe Christofferdtr 23 år flyttet til Christiania den 21-10-1845. Er dette den rette Marthe ?I 1865 bor Peder og Marthe med de yngste barna på Vindhaltstuen i Vestre Aker.Jeg kan ikke finne dem etter 1865. Har noen opplysninger om denne familien og deres forfedere er jeg takknemlig for det. Vennlig hilsen Smeden.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.