Gå til innhold
Arkivverket

[#9674] Krog, Holmen, Marker, USA, Hesbøl

Gjest Per Arne Gransæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Du får også opp Adolph O. Holm der på døde i Minnesota, dersom du søker på navn starting with Adolph. Han døde i 1915. Siden jeg ikke er kar om å finne ham i 1920-censusen, kan det være fullt mulig han var død. Finner ikke Ann* heller, med de to sønnene (og da har jeg også søkt på Krog-navnet.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to damer som jeg er imponert over når et gjelder å ta/ha rede på slekt. Den ene er Laila fra Vålerenga og den andre er min gamle tante f. 1895.Tante sa at Mathilde ble gift med en Holm. Hun sa også at Arne hadde en gutt og to jenter. Jeg var i Aubern og snakket med en av mine dobbelte tremenninger for tre år siden og hun mente Arne hadde to jenter og at hun hadde kjent de, jeg stolte på henne. Mulig at Melvin døde ung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole var i Norge i 1914, tante 19 år, hun sa at Ole ikke hadde noen barn men at han etter 1914 giftet seg med en enke. Her er det to muligheter, jeg satset på tante, Ole adopterte enkas barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager Laila, jeg kjenner ikke noen Kendall, men jeg har en fetter i Vallejo, California, kanskje han kan hjelpe? Har du flere opplysninger om henne?Jeg har i kveld studert alle opplysningene du har fått fram og jeg er meget imponert. Det er mye nytt for meg. Er noen av folketellingene fra 1900 eller 1920 på nett? Klarer du å tolke yrke til Adolph Holm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er, er at AlLetta M. Kendall nemlig har et slektstre inneholdende diverse Hesbol, AL LETA M BONNER 8055 CAROLYN CT. ROSEVILLE, CA 95747-9229etter det jeg kan se er det en søster av Arne, Maren, med etterkommere, bl.a.Dersom du er interessert, kan jeg sende deg en gedcom med innholdet, så kan du se på det. Mye rart, men du får sikkert noen nye navn.....Hva er e-post adressen din? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her Per Arne! Svarer på mailen din her, får ikke sendt mail på kveldene p.t. Den som har samlet disse dataene du har mottatt, er den Al Leta Bonner (første melding jeg fikk var Kendall) som er nevnt i ett innlegg tidligere i denne debatten. Jeg vet ikke om hun er på samme adressen enda, men det er verdt et forsøk. fant dette som pt. adresse/phone: Bonner, Alleta 3111 Baseline Rd, Roseville, CA 95747-9228 phone: (916)773-4015 fra switchboard.com ta en telefon da vel!!!! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant et telefonnr. til: Bonner, Alleta 3111 Baseline Rd, Roseville, CA 95747-9228 (916)773-7255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.