Gå til innhold
Arkivverket

[#9688] Verdal opplysning på Malene Nielsdatter familie

Gjest Jim Johnson
 Del

Recommended Posts

Gjest Jim Johnson

Jeg behov opplysning på familie av Malene Nielsdatter men min pc programvare vil ikke oversette alt Jeg behov til spørre, så værsåsnill tilgi engelsk.I need any of the following information 1-Father of Lars Jakobsen 2-Death of Lars Jakobsen 3-Any information on Jacob Olsen (stepfather) 4-Date, place, parents of Malene OlsdatterLars Jakobsen was born 26.07.1822 at Vangstadvald, Married Ingeborg Olsdatter Qvelmoevald 04.12.1886. Birth information lists father as Joen from Mokk, Sparbu which is a false declaration. Mother is Malene Nielsdatter born about 1785 and died 15.06.1847 at Aasenvald. In the confirmation declaration 04.12.1846, Jacob Olsen and Malene Nielsdatter are listed as parents. I cannot find any census or further information on Jacob Olsen, Malene Nielsdatter, Lars Jakobsen, or Ingeborg Olsdatter - other than 1865 census showing the widow Ingeborg Olsdatter at Plads farm ( believe on Holmli ) with her children Mikel Olsen, Martinus Larsen, and Oline Larsdatter but Ingeborg's age is not 50, she was born in 1823.Med Mange Takk Jim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.