Gjest Marianne Hella Skrevet Juli 21, 2002 Del Skrevet Juli 21, 2002 Er det noen som har bygdeboka/bøkene for Ådalen i Buskerud å selge? Boka er skrevet i to deler, begge forfatterne heter Hegna, mener den eldste er skrevet av Hans Hegna. Det finnes en gammel utgave der bare den eldste delen er med, og så den nyere der man har føyd til en ny del. Jeg er interessert uansett hvilken utgave man har. Ta kontakt med meg på mari-he2@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Hella Skrevet November 17, 2003 Del Skrevet November 17, 2003 Nytt forsøk - har ikke fått tak i denne boka - kanskje noen som leser dette nå har kjennskap til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Terje Pettersen Skrevet November 17, 2003 Del Skrevet November 17, 2003 Hei! Vet ikke om det er denne du mener. Fant den på bokhulen.no: HEGNA, HANS Ådal 1814-1914. Et hundreårs skrift Drammen 1957 - 167 s Kr 120,- Mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Hella Skrevet November 18, 2003 Del Skrevet November 18, 2003 Tusen takk, Terje!!! Nå har jeg vært inne og bestilt den. Jeg har lett etter den i antikvariater i årevis og er MEEEEGET takknemlig! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Hella Skrevet November 20, 2003 Del Skrevet November 20, 2003 Dessverre viste det seg at Bokhulen ikke hadde oppdatert databasen, og boka fantes ikke der mer. :(Så hvis noen kjenner til denne boka og har lyst til å selge den til meg, ta kontakt!!Evt vurderer jeg å lage en liten 'kampanje' for å få den opptrykt på nytt. Er det noen som vet hvordan det kan gjøres....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heidi Økern Skrevet November 21, 2003 Del Skrevet November 21, 2003 De har den på hovedutlånet på Deichmanske, hvis det holder å bare låne den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Hella Skrevet November 21, 2003 Del Skrevet November 21, 2003 Dessverre er jeg grådig og vil EIE! Jeg kjenner noen som har boka, så jeg kan jo låne den der, men dette er den eneste bygdeboka fra min hjembygd, og jeg ville gjerne ha den selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts