Gå til innhold
Arkivverket

[#9956] Min oldefar Bolivar Einar Martinus Larsen f. 1868, Kristiania


Gjest Ann-Brith Blomberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Brith Blomberg

Er der mon nogen som kan hjælpe mig med at finde min oldefar Bolivar Einar Martinus Larsen f. ca 1868 i Kristiania (ifølge FT: 1900 i Fredrikstad) I Ft: 1875 Hausmannsgade 4, har jeg fundet en familie med en søn Einar Larsen f. 1867, nu undrer jeg på om det er den person jeg søger. Forældrene hedder Petter Larsen f. 1837, Drøbak og Christiane Hedevig f. 1834, i tællingen 1865 er hun født i Østre Aker og i 1875 i Kristiania. Håber der er hjælp at få da jeg bor i Danmark og det er lidt svært at finde, har prøvet Family Search og Ancestry com. men der er de ikke. Med venlig hilsen Ann-Brith Blomberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Ann-Brith Blomberg

Da denne Einar ikke er den rette person, og forældrene hellere ikke er rigtige, er der jo ingen grund til at kigge efter dem.Se indlæg nr. 11433, Østfold og nr. 11367, Vielse i Glemmen. m.v.h. Ann-Brith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.