Gå til innhold
Arkivverket

[#9983] Paul Eriksen fra Fåvang / Fron.


Gjest Margit Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Margit Berg

Han fikk en sønn, Mathis f. 1849, i Ringebu med Marit Christensdt. Han var da gift. Er det noen som vet noe om Paul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Halvor Aaby

I Kirkebok for Ringebu 1842-1849 står det at 'Gift Mand Poul Eriksen' var fra Faaberg. Mor til Mathias Poulsen var Mari Christensd. Opsahl el. Horten. Mor til Mari Christensd. var Lisbet Stenumgaardsrønningen. Jeg vet ikke noe mer om Poul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Hei, MargitPå Arkivnett Oppland fant jeg en ungkar Paul Eriksen Houger, 27 år (altergang: Ravnum lille) gift i Fåberg 27.10.1840 med pige Kirsti Olsdt. Lundegaard, 31 år. Forloverne var Mathias J. Holen og Ole Hanss. Lundgard. Vet ikke om dette er den Paul du søker, men det var den eneste jeg fant gift i Fåberg.På Familysearch fant jeg bare en født i det akktuelle tidsrommet som het Paul Eriksen, men han ble født i Skien 4.11.1812.Vet ikke om dette er til noe hjelp, men ville fortelle deg det likevel.Hilsen Inger Bjørnaas ibjoerna@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.