Gjest Margrethe Simonsson Skrevet August 18, 2002 Del Skrevet August 18, 2002 Hvor skal jeg begynne mitt sök-jeg vet at min onkel,Bernhard Lind Sivertsen sejlet fra Liverpool d.26.apr.1913,destinasjon New york, også en kamrat til ,ham Andreas Skarbo,var med på samme reise.Begge guttene var fra Narvik!Finnes noen som vet hvor jeg skal söke i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ketil Firing Hanssen Skrevet August 19, 2002 Del Skrevet August 19, 2002 Du kan finne bilde av skipsmanifestet på 'http://www.ellisislandrecords.org/' . De ankom New York 26. april 1913 fra Liverpool. 'Final destination' er oppgitt til New York.En mer dekkende overskrift på innlegget ditt ville nok gitt større sjanse for å få flere svar på forespørselen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila N. Christiansen Skrevet August 19, 2002 Del Skrevet August 19, 2002 Det er mulig jeg har funnet noe, men først må du oppgi Bernhards fødselsdato.Laila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts