Gå til innhold
Arkivverket

[#10724] Kristoffer Johansen Evenstad fra Elverum

Gjest Britt Ringstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Ringstad

Hei igjen !Dette innlegg leter jeg igjen etter min slektning Kristoffer Johansen Evenstad F.11.04.1862. i ElverumHar også prøvd og lete etter han mange ganger , men finner heller ikke han.Er litt usikker på om Kristoffer brukte begge etternavnene.Når det gjelder både Kristoffer og Anne virker dette til å være vanskelige nøtter å knekke.M.V.H Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei Britt, finner bl.a 2 emigrete fra 'Oslo' nr: 74646 reie dato: 31.08.1883 Kristoffer Mortens. Yrke: Arb Kjønn: m alder: 21 Hjemsted: Elverum Independence Gjemre Rolloog nr: 75219, Reised.14.09.1883 Kristoffer Kristens. Yrke: Arb K: m Alder 22 Hjemst: Elverum.Du har sikkert lett blant utflyttete! i Kirkebøkene, ikke noe der? Hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest britt Ringstad

Hei Egil ! Nei det er ikke disse to, for min slektning Kristoffer brukte enten Evenstad eller Johansen som etternavn.Har også hørt at han utvandret til USA.Fikk svar fra en Helge Danielsen tidligere som jeg la ut om Kristoffer at en fra Drøbak het Kristoffer som utvandret i 1904 . Men har desverre ikke klart og sjekke ut om dette er riktig person. Alderen stemte. Karnsje det er noen rundt Drøbak som kan se om denne personen kom fra Elverum ?Mvh Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.