Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#10954] Slektsforsker-dager

Gjest Laila N. Christiansen

Recommended Posts

Hei! På lørdag 26.10 vil det bli arrangert slektsforskerdager rundt omkring i Norges lange land!Det er DIS-lokallagene som er arrangører, men det er åpent for alle, du behøver altså ikke være medlem for å ta deg en tur!Følgende lokallag arrangerer slektsforskerdager: DIS-Hordaland, DIS-Oppland, DIS-Oslo/Akershus, DIS-Rogaland, DIS-Sør-Trøndelag, DIS-Møre og Romsdal, og DIS-Vest Agder.DIS-Buskerud har avlyst sitt arrangement.Du kan finne program for de forskjellige lokale dagene hos http://www.disnorge.noJeg er sikker på at både nybegynnere og gamle 'ringrever' vil ha nytte og glede av å besøke en av disse arrangementene!Laila

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/96851-10954-slektsforsker-dager/
Del på andre sider

Gjest Heidi Lyshol

Hei, Laila, da regner jeg med å treffe deg!Vil gjerne få hilst på folk som har hjulpet meg her i debatten, og mange av dere bor i Oslo.Tar med den bærbare og rikelig med skjøteledning, så kan jeg koble meg til og demonstrere hvis noen vil kikke på mine vestlendinger...

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Hei Laila, i Bergen kan en også få kikke på vestlendinger. DIS Hordaland har slektsforskerdager på 2 kjøpesentre i Bergen. Nemlig Gullgruven i Åsane og Laksevåg Senter i Laksevåg. Så alle slektsintereserte ta turen.Mvh. Johan Ludvig

Hei alle! Så hyggelig å se fjes bak navn! Inger C, deg Heidi L. selvom vi ikke fikk 'prata' så mye, jeg var jo litt på 'jobb'.Vi hadde en kjempefin slektsforskerdag på Engebråten Skole i DIS-O/A regi, og så mange positive tilbakemeldinger! Velkommen neste år sier nå bare jeg!!!!Takk til alle dere som 'vanker' på DA og som kom bortom og sa hei!!! Laila

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.