Gå til innhold
Arkivverket

[#10996] Anders Jensen Vestfossen f. 1702 gift 1726 med Karen Jacobsdtr


Gjest Magne Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Hei.Er det noen som vet hvor og når denne Karen er født. Og hvem som er hennes foreldre.Anders og Karen. Får følgende barn. Jens 1727, Marthe 1728, Thomas 1732, Karen 1734 og Else 1736. Som døpes på Eiker. og Eventuelt om de får flere barn ??Mvh. M Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har sjekket giftermålet, men det var nesten umulig da blekket var klint utover.Eiker trolovelser og ekteskap:Dom 19.post trinit (27/10) 1726 Anders Jensen tambur og Karen Jacobsdatter-----------uleselig antar det skulle stått noe hvem hun var datter av. Dom....Christi copulerede (tror det er 25/12).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei Berit og takk for svaret.Har savnfart kirkebøkene og den eneste kandidaten, som jeg vet levde opp jeg fant var ei Karen Jacobsdtr, som datter av Jacob Phalentinsen Rytter. hun ble døpt 24.09.1693Så får håpe det finnes et skifte etter denneDet ble oxo døpt ei Kari, som datter av Jacob Amundsen Rennebekk, men hun døde 1 1/2 år gml.Noen som vet om noen andre kandidater ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.