Gå til innhold
Arkivverket

[#11155] Henrik Anton Ellertsen.hvem var han gift med?.

Gjest John Aalen
 Del

Recommended Posts

Gjest John Aalen

Min tippoldefar,Henrik A.Ellertsen, står oppført i tellingen i år 1900 i Bergen med hustru Regine Johane Marie Rasmussen,født i Rekdal i Romsdal 1873.Når jeg finner Henrik A Ellertsen gift med Gunhild Marie Hansdatter den 6 Juni 1882 via Family Search blir jeg forvirret.Hva er riktig og hvem er foreldrene til Regine Johane Marie Rasmussen født i Romsdal? Hilsen J.Aalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Henrik Anton Ellertsen var gift to ganger. Ekteskapet med Gunhild Marie Hanstr ble opphevet ved kongelig resolusjon 1. april 1898. Resolusjonen gav ham rett til å inngå nytt ekteskap, og han giftet seg i Årstad kirke 14. mai 1898 med Regine Johanne Marie Rasmussen, født i Fjeldberg 1873, og datter av blikkenslager Rasmus Johannessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til John Aalen,Vi mottar feilmelding på e-postadressen du har oppgitt, men ettersom det ser ut som det kun skyldtes mellomrom i adressen, satser vi nå på at den er korrekt. Vær påpasselig når du skriver inn e-postadressen din slik at mellomrom ikke forekommer. Den slags slurv skaper mye ekstraarbeid for oss og hindrer samtidig deg i å motta melding fra serveren vår når noen er inne å svarer på spørsmålene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Aalen

Jeg var ekstra oppmerksom på at det som du nevner,at mail adr. må være korrekt.Når jeg sendte siste spørsmål den 8 nov.virket alt ok. Hilsen J.Aalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.