Gå til innhold
Arkivverket

[#11166] Ådne Knudsen fra Laudal

Gjest Linda Schwartz Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Schwartz Karlsen

Min tip3oldefar var Ådne Knudsen født i Laudal 12.9.1830, udvandret til Danmark omkring 1848 og død 1905. Hans forældre var Knud Mortensen og Gunlou Mortensdatter fra Laudal nedre (Nordgarden). Jeg har fundet rigtig meget af Ådnes familie i kirkebøgerne fra Laudal, men jeg ville gerne vide, om der stadig findes efterkommere i området. Fra Tomas Birkelands bog om Laudal ved jeg, at Nordgarden i 1968 var ejet af Oskar Knudsen. Hvis du kender familien eller selv har aner i Laudal må du meget gerne skrive. Se mere om, hvem mine norske aner er på http://hjem.get2net.dk/lisc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jan Arild Strømstad

Jeg har Ådne Knudsen i mitt slektsregister. Jeg er tippoldebarn av søskenbarn til Ådne Knudsen.Jeg bor desverre ikke i området. Ta gjerne kontakt med meg. Min Epost-adresse er janarst@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.