Gjest Terje E Skrolsvik Skrevet November 25, 2002 Del Skrevet November 25, 2002 Det er antagelig feil i stien til Faddere i NK. Kan noen se på det og event rette opp ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet November 25, 2002 Del Skrevet November 25, 2002 Begge deler gjort. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest terje e skrolsvik Skrevet November 25, 2002 Del Skrevet November 25, 2002 Jeg ser besøksstatistikken ble satt til 0 da du rettet opp.Er det noe som kan rettes på ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet November 25, 2002 Del Skrevet November 25, 2002 Nei, det let seg nok gjera, men eg oppfattar det som så pass uviktig at eg ikkje har tenkt å gjea det. Grunn: Tidlegare låg pensjonatsfilane i eigne mapper, og difor kunne fleire databaser ha same namn, utan det spelte nokon rolle. No har me flytta alle inn i ein katalog, m.a. for å kunna laga kortare URL-ar. Dermed måtte ein del døpast om, m.a. denne. Dermed fungerer ikkje besøkstalet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Terje E Skrolsvik Skrevet Desember 17, 2002 Del Skrevet Desember 17, 2002 Hallo .Ser fadderne i NK er falt ut. Er det for oppdatering (sendte inn ti nye år 1751-1760) eller er det andre grunner ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts