Gå til innhold
Arkivverket

[#11460] Sør Trøndelag - Meldal: Kirsti Pedersdtr Lien (f. 1723)


Gjest Rune Fergestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Fergestad

Med bakgrunn i bygdeboka for Meldal har jeg funnet at min 4xTipp Kirsti Pedersdtr Lien (f. 1723) var g.m. Rasmus Michelsen Ree fra Meldal. Jeg var ikke flink nok til å notere kilder den gangen, så jeg husker ikke hvor jeg har funnet hennes foreldre: Peder Lien og Else Henningsdtr Moen. Jeg har ikke lenger tilgang til bøkene for Meldal. Jeg har ikke notert meg hvor Peder Lien og Else Henningsdtr Moen er fra. Dette tyder på at jeg har vært usikker på om de også kom fra Meldal.Kan noen hjelpe meg med Peder og Else sine aner? Stammer de fra Meldal?Mvh Rune Fergestad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

HeiDe opplysningene fikk du fra meg. Tror du la inn en etterlysning på no.fritid.slektforskning.etterlysning Svarte deg i det samme forum. Har ikke notatene foran meg, og står på farten til et møte. Skal finne dem igjen og sende deg svar direkte. Fant dem i kirkeboka for Meldal. Om de er født der selv eller ikke, vet jeg faktisk ikke. Har heller ikke flere opplysninger enn det du har fått før.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.