Gå til innhold
Arkivverket

[#11574] Knut Johnsson,Lid,Myking ,Lindås f.1807 gift 2.g.14/11-1841Lindås,Hordaland


Gjest Bjørn Gundersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Enkemann Knut Johannesen(Johnsson)Lid,gifter seg 14/11-1841 med Anna Christiansdtr.i Lindås.Disse opplysningene har jeg fra IGI.I bygdebok for Myking står det at Anna Christiansdtr.Fosse kommer fra Masfjord.Kan noen sjekke hva som egentlig står i kirkeboka ved vielsen om hvor Anna(Anne)kommer fra? Knut dør ca.1847/48.de får sønnen Kristian i 1845. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Gundersen

Jeg vil legge til at Knut Johannesson Lid skal være født i 1807.Jeg har en mistanke om at den Anna Christiansdtr. det her er snakk om,kom fra Ytre Fosse i Alversund og ikke fra Masfjord. I Mykingboka er det opplyst at hun er født 1808.Er svært takknemmelig dersom noen kan sjekke hva som står som Anna's hjemgård ved vielsen. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.