Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11574] Knut Johnsson,Lid,Myking ,Lindås f.1807 gift 2.g.14/11-1841Lindås,Hordaland

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Enkemann Knut Johannesen(Johnsson)Lid,gifter seg 14/11-1841 med Anna Christiansdtr.i Lindås.Disse opplysningene har jeg fra IGI.I bygdebok for Myking står det at Anna Christiansdtr.Fosse kommer fra Masfjord.Kan noen sjekke hva som egentlig står i kirkeboka ved vielsen om hvor Anna(Anne)kommer fra? Knut dør ca.1847/48.de får sønnen Kristian i 1845. Bjørn

Gjest Bjørn Gundersen

Jeg vil legge til at Knut Johannesson Lid skal være født i 1807.Jeg har en mistanke om at den Anna Christiansdtr. det her er snakk om,kom fra Ytre Fosse i Alversund og ikke fra Masfjord. I Mykingboka er det opplyst at hun er født 1808.Er svært takknemmelig dersom noen kan sjekke hva som står som Anna's hjemgård ved vielsen. Bjørn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.