Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#11657] Oppslag i kirkebok for Biri mellom 1865 og 1872 samt 1832

Recommended Posts

Gjest Hege Sofie Bull

Jeg finner en Martinus Simonsen født 1872 i Biri på gården Sørengen i FT 1900. Han bor sammen med sin mor, enken Eline Kristiansdtr f. 1832 og søsteren Ingeborg f. 1865. Hvem er Martinus sin far ? Og når giftet foreldrene seg ? Hvem er Martinus sine besteforeldre ?På forhånd tusen takk ! mvh Hege Sofie Bull

Gjest Hege Sofie Bull

Hei ! Takk for tipset - var innom der tidligere i dag, og kom ingen vei.. Men prøvde igjen og nå ble jeg bare mer forrvirra... Det er to Martinus Simensen`er født i forskjellige familier i henholdsvis 1872 og 1874 og jeg må finne ut hvem som er den riktige via andre kilder.Mvh Hege Sofie

Gjest Eva Johannessen

Hei.Det er vel disse du leter etter i Biri. Simen Pedersen,husfader,gardbruger og selveier,f.1827 i Biri.Hustru Eline Kristiansdatter f.1831 i Biri. Barn:Petter f.1857, Karine f.1859, Sophie f.1862, Ingeborg f.1864 og Marthinus f.1872 alle barna er født i Biri.Familiens bor på Myhre i Biri i 1875.Mvh.Eva

Gjest Hege Sofie Bull

Jo, i utgangspunktet var det det, fordi jeg bare hadde funnet denne Martinus Simensen i utgangspunktet som var fra Biri. Men nå står igjen jeg med to, en på Neraaseie også, med Simen Hansen og Pauline Torgersdatter som foreldre. Da må jeg prøve å få avklart hvilken Martinus som er 'min' via andre kilder.Men tusen takk iallefall !Mvh Hege Sofie

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.