Gjest Jan Frode Johansen Skrevet Desember 31, 2002 Del Skrevet Desember 31, 2002 Jeg vil benytte anledningen til å ønske alle på debattforumet et riktig godt nyttår. Takk for den hjelp jeg har fått i året som gikk. Ser frem til nye digitale fremskritt og nyvinninger på dette fantastisk spennende arbeid med å granske slekt. Jeg likte ideen om en felles anetavle. Godt nyttår . mvh Jan Frode Johansen Sør-Audnedal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest David Widerberg Howden Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 ønsker deg det samme!. GODT NYTT ÅR!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Atle Jan Westrheim Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Godt Nyttår ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Davidsen Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Annilen Frisvold Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Ønsker også alle som har hjelpt meg i arkivforum Godt Nyttår.Et flott forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sigbjørn Sandsmark Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Godt Nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Helge Orbekk Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Takk det samme til dere alle; Godt nytt år! mvh Helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Barbara Lose Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Godt Nytt År - takk for det gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Yngve Nedrebø Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 Telleverket for Digitalarkivet passerte 131 062 958 søk ved overgangen til det nye året. Det vil si at vi i 2002 har hatt i overkant av 38,8 millioner søk. Det er om lag 5% mer enn i 2001. Vi takker dere for interessen dere viser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Egil Sundelius Skrevet Januar 1, 2003 Del Skrevet Januar 1, 2003 blir med på denne! Og mange takk for det gamle! M. hilsen Egil Sundelius.ps. virker denne nå? Stile etter ca 21,40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts