Gjest Jan Oldervoll Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Sjå Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tore Turøy Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med dagen både til DA og ikkje minst til Jan Oldervoll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Birger Forsmo Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer hjerteligst med dagen til DA og alle medarbeidere!Birger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sissil Bruun Sørensen Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer så mye med dagen! Fantastisk at en 5-åring har utrettet så mye!Sissil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Greta Voigt Nesbø Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer hjerteligst med dagen!Greta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med dagen! Et kjempearbeid dere alle har lagt ned her - til vår felles glede. mvh Kjellaug R.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Astrid Ryen Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer!!Med hilsen til dere alle i DA. Astrid Ryen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gitte J. Martinsen Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Hei, slutter meg til rekken av gratulasjoner.Hilsen Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ann Helen Gaustad Aas Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer så mye! Takk for at dere står på!!Ann Helen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Per B. Lilje Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med dagen! Dere har gjort og gjør en utrolig nyttig jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Hekter meg på og gratulerer så mye med 5 årsdagen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ingrid Vågene Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulasjoner fra meg også og takk til alle dere i DA for entusiasmen dere viser! Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marius Hellerud Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med dagen!Håper den blir fin og feires behørig med kake og brus til de involverte.Med hilsen Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tor Andersen Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med dagen. Det blir gjerne en Hvit dame i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Oldervoll Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Eg trur feiringa blir virtuell; kake og brus/champagne blir det knapt tid til. Men alle dei gode orda gjer dagen til ein fest for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Barbara Lose Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 ... samt en virtuell gul enke !!Gratulerer hjerteligst med dagen! Barbara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Olle Elm Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Har den äran att gratulera på 5-årsdagen! Härifrån får det väl bli något svenskt - en virituell Knutstorps Sparkling + fanfarer Vänligen, Olle Elm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Morten Østevik Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med de 5 år.En Hvit Dame må dere få tid til :-) mmmmmhilsen morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila N. Christiansen Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer med dagen alle! Digitalarkivet er noe vi kan være stolte av, og så så flinke folk da gitt!!!Laila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Hunskaar Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer så mye! Da jeg fylte fem, var det bløtkake og Donaldbrus - og drøyt to år til skolestart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bente Aaris Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer, takker, nejer og bukker, for DA.hilsen fraBente Aaris og Knut Thv. Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ola Klefsås Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Slutter meg til gratulantenes rekker. Hva skulle vi ha gjort uten?!Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Inger Tysland Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 'Gratulerer med dagen, den er din'. Kan ikke fortsette med hele sangen, den er for lang, men jeg håper DA vil fortsette med det fantastisk gode arbeid dere gjør.Mvh Inger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torbjørn Ellingsen Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Fem år er flott, gratulerer til alle på DA. Samtidig vil jeg uttrykke min beundring for systemet og brukergrensesnittet både i basene og i arkiv- og brukerforum. Jeg har ikke sett det bedre utført noen steder.Sammen med dette gratulasjonstelegrammet følger det en strofe fra debatt 8950 som ble mitt store møte med Brukerforum:Lurer du på dine egne aner, - om du er stril eller puertoricaner? Er du i slekt med Tott eller Knoll? Du får svar i debatten til Oldervoll!Hipp hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas Snildal Skrevet Januar 23, 2003 Del Skrevet Januar 23, 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts