Gå til innhold
Arkivverket

[#12683] Inger Thorine Nilsd Haug fra Norderhov i Buskerud


Gjest Arnulf Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnulf Pedersen

Er det noen som har kjennskap til Inger Thorine Nilsdatter Haugs foreldre. Dette er min kones oldemor. Det vi vet er at Inger Thorine ble født ca. 1832 i Norderhov. I 1860 ble hun gift med Gudbrand Gudbrandsen fra Kjerstistuen i Ådal. De ble boende i Norderhov og fikk 10 barn mellom 1860 og 1879.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Familysearch har Inger Thorine Nilsdtr. f. 26.1.1834, døpt 31.3.1834, med foreldrene Niels Torgersen og Olau Sørensdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Og dette er vel en kandidat for Nils: Nils Torgersen, døpt 6.7.1806 Norderhov, sønn av Torger Hans. og Sønev Nielsdtr. Iflg. Familysearch var paret gift 15.5.1795 i Norderhov. Da er det vel dem du finner på Alme i Norderhov i 1801-tellingen:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Takk skal du ha Heidi. Jeg får vel ta en tur innom Statsarkivet neste gang jeg er i Kongsberg for å se om jeg kan finne ut noe mer. Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.