Gå til innhold
Arkivverket

[#13045] Vigde i Os: 1669-1808, post 2618


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ole Andersen Hisdalen ble gift med Inger Larsdtr Gière den 5.7.1776 i Samnanger.Jeg har bygdebok men finner ingen Lars på Gjerde, det mangler jo en del i bygdebøkene.I bygdeboka står Olav Anderson Hisdal f. 1739 gift med Ingerd Larsdtr Gjerde f. 1749.Er det muligheter for å vite hvem som var far til Ingerd/Inger? Jeg har leita på Family Search uten hell. Har og sett på alle Lars-er gifte i Samnanger 1669 - 1808, men ingen fra Gjerde.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er ikke døpt noen Inger i Samnanger 1746-1751. 2. april 1765 ble det holdt skifte på en husmannsplass under Gjerde i Os etter Lars Jonsen. Han etterlot seg enken Berte Olsdatter og fire barn: Jon Larsen, 9 år, Aagaate, 20 år, INGER, 14 år og Berte, 11 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hjertelig takk, jeg har også lett etter Aagota Larsdtr Gjerde uten hell og nå ser jeg at det stemmer omtrent med alderen her. Tenkte ikke at det kunne være i Os. Hva skulle vi ha gjort uten dere-:)mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.