Gå til innhold
Arkivverket

[#13105] Elen Andrine Samuelsdtr, f 1839, Ramnes, Vestfold

Gjest Tove Almquist
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Almquist

Jeg søker etter aner til Elen Andrine Samuelsdtr, f 1839, Ramnes, Vestfold. Dette har jeg funnet så langt: Familysearch: døpt 12 jan 1839, Ramnes, foreldre: Samuel Christian Gutormsen og Helene Amundsdr (Samuel har vi muligens funnet mer info om, men ikke Helene. Kanskje de ikke var gift?)Elen Andrine ble gift med Karl Johan Almkvist (eller Almqvist / Almquist)6 jul 1873 i Tønsberg.I folketellingen for 1865 finner jeg muligens henne under 0716 Våle : Ellen Samuelsdatter 26 år tjenestepige født i Ramnes, og bor ikke sammen med sin familie. I folketellingen for 1900 finnes hun i 0218 Aker som Andrine Almkvist, enke,født 1839, RamnesJeg har ikke sjekket andre kilder enn de jeg har funnet på internett (er ganske fersk på slektsforskning). Er det noen som har enkel tilgang til kirkebøker etc. for Ramnes og evt. Tønsberg?mvh. Tove Almquist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.