Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#13107] Utvandret fra Trondheim

Recommended Posts

Gjest Frode Aksnes

-------------------------------------------------------------------------------- Frode Aksnes, Verdal, 10.02.2003 13:17 (1) Er det noen sok kan sjekke 1920 tellingen i amerika hvor man finner ;; 1905 minnesota.. bor i Pelican Lake Township , ashby Anius Johnson . Bor sammen med Even K Teisberg Han var da 23 år. Er det noen som kan finne ut noe mer om Anius Johnsen På adressen http-www.genealogy.com får eg 5 treff Det er folketellingen for 1910. Har ikke den selv. Trur det er rett person jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/98962-13107-utvandret-fra-trondheim/
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg fikk kun frem Minnesota på den linken....i hvilket county ligger Pelican Lake Township?----------Jeg fant denne på min vei og tok den med siden Anius ikke er det mest vanlige navnet:Montana death index:OLSON , JULIA M, father JOHNSON ANIUS, mother SVINGEN ANNA, died 06 03 1999,age 83, death county CASCADE, residence MONTANA LIBERTY.Ved et søk på genealogy.com finner jeg både Anna og Anius i samme tre, men i en tidligere tidsperiode.---------Denne lå på FamilysearchAnius Johnson Compact Disc #13 Pin #879672 Sex: MMarriage(s): Spouse: Anne Eline Svingen Disc #13 Pin #879673Marriage: Place:Submitter: Lyla L JENSEN 14615 N 37th St Phx, AZ 85032Her kan du bestille en cd med opplysningene, eller bedre skrive til denne Lyle i håp om at han er en nålevende person.-------------

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg fant ut at det ligger i Grant County. Kan du spesifisere litt bedre når du fant dem i Ashby, her nevner du både 1905, 1910 og 1920. Jeg finner ingen der ved å bla meg gjennom 1910 side for side (19stk), og heller ingen i index 1920.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.