Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#13731] Overhalla - Sørhøi

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei!Mine tipp oldeforeldre var fra Overhalla gården Sørhøi - er det mye og hente i bygdebøkene her??? Om noen har de kan de ta en titt for meg?? Sørhøi nr 171 Andreas P. f.1825 gm Anne Margrethe Johansdatter f.1822jeg vet av 5 barn - deriblandt min tipp oldemor Anne Amalie f.1856 - På samme gård bodde det som skulle bli Anne A sin mann og mor og stefar : Kasper E. og Elen olsdatter f.1806 tipp oldefar var Ole Edvard Mathiassen f.1850. Jeg er da interrisert i disse to familiene - Er det mye info og hente i Overhalla bøkene eller kan jeg glemme og få lånt disse - takker for all mulig hjelp!!MVH, Gurli Heimsbakk

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/99572-13731-overhalla-s%C3%B8rh%C3%B8i/
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anne Hildrum

Anne A er fjernt i slekt med meg. Jeg har at hun fikk en datter i 1874, men er ikke kjent med faren. Er det denne Ole Edvard Mathiassen? Bygdeboka oppgir dessuten kun 3 søsken til Anne A, Johan, Peter og Georg. Hvem er den 4dje? Jeg har endel bakover på moren hennes, men lite på faren. Du kan nå meg direkte på anne.hildrum@chello.noAnne

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.