Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#13803] Dis-Haugaland - NB!! VIRUS

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

NEI!!!! Dette var en feil fra DIS-Norge. Jeg tror de aller fleste DIS-medlemmer (kanskje de som er med på DISforum, evt. andre lister) fikk denne. Det er ikke virus, det var ingen vedlegg med, den bare fortalte at vi var utmeldt fra en e-postliste.Hvis det var den meldingen du fikk, mener jeg...Og, for de som er med på DISforum, så kom det i løpet av kort kort kort tid en e-post fra store høvding Jan Eri (leder DIS Norge) om at dette var en glipp.Ikke noe virus.... Laila DIS O/A

Gjest Laila N. Christiansen

NEI!!!! Dette var en feil fra DIS-Norge. Jeg tror de aller fleste DIS-medlemmer (kanskje de som er med på DISforum, evt. andre lister) fikk denne. Det er ikke virus, det var ingen vedlegg med, den bare fortalte at vi var utmeldt fra en e-postliste.Hvis det var den meldingen du fikk, mener jeg...Og, for de som er med på DISforum, så kom det i løpet av kort kort kort tid en e-post fra store høvding Jan Eri (leder DIS Norge) om at dette var en glipp.Ikke noe virus.... Laila DIS O/A

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.