Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#13883] Cornelius Hansen fra Moss i Østfold.

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Ønsker og komme i kontakt med etterkommere av Kornelius Hansen og hustru Andrine Amalie født Pedersen. De giftet seg den 16 Mai 1875 i Moss kirke. De fikk barna Constance, Hun blr gift med en Hans Antonsen i 1898. Hun var født den 22 Aug. 1874 eller 1879.Ellen Marie, f. 1882. Johan Wilhelm,F. 1884. Josef f. 1888.Tvillingene Ruth og Dagny Borghild, f.1896. Er det noen som er i slekt med sisse eller har kjenskap til familien blir jeg glad for og høre fra dere.MVH. Jorunn

Gjest Tor Andersen
  • 1 måned senere...
Gjest Jorunn Olsen

HeiNå har jeg funnet ut at brødrene Johan Wilhem of Josef tokk etternavnet Meyer,de reiste til New York i 1906 og i 1910. Har funnet dem på Ellis Island men nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg og finne dem på folketellingen for New York i 1910 og 1920.Har prøvd Ancestry.com men der må man bla opp penger. Er det noen steder dette er fri? Er det npen som kan hjelpe?MVH. Jorunn

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.