Gå til innhold
Arkivverket

[#13952] Hølje Gulbrandsen Jonsfjord, Tinn, Telemark. Hans forfedre


Gjest Magne Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Hei er det noen som har opplysninger om denne mannen. Hans forfedre og sliktHan ble i 1716 gift med Bergit Olsdtr Borge, fra Nore. Buskerud De fikk to minst to barn. Hølje 1715 og Astrid 1717De makeskiftet til seg Sjøtveit ca 1729, i Tinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Kaasin

Søk i Fam search gir:Helge ser ut til å være født 1685 -1695 med foreldre Gudbrand Halvorsen og Aagot Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Hei. Har du sjekket med Tinnsoga, bygdebok for Tinn? Du får sikkert lånt den inn via ditt bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Birgit Christensen

Det er en Øystein Jakob Kåsa bosatt i Tinn kommune som har lagt ut slekten sin på nettet på følgende adresse: http://home.online.no/~oekaas/engka.htm. Der på person/post 472 tror jeg du vil finne din 'mann'. Årstallene divergerer, men det synes å være riktig mann og koneBirgit-navnet mitt er fra denne slekten, det går igjen mange generasjoner tilbake, fra 1700-tallet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei og tusen takk for svarene alle sammen.Ja det er nok riktige personer på den hjemmesiden, så nå blir kameraten min glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.