Min farfars bror (Ref. "Krigsskoleutdannede offiserer. B. 4 : 1891-1965 - Kull 1914" nb.no)
Han forble enslig hele livet og fortalte lite om sitt liv. Jeg lurer på om det er mulig å få innsyn i hans
"mappe"? Jeg er spesielt interessert i evt. søknadsbrev ol. hvor han kan tenkes å skrive litt om seg selv og
sin motivasjon, og selvfølgelig også hans "eksamen" ol.
Mvh Jens.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.