Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'vindern'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 1 result

  1. Eg har fått ein huslyd å jobba med som tydeleg har utspring i gamle Aker, og eg vonar no å finna nokon som har greie på huslydane i denne delen av det «landlege» Christiania: Nils Nilsson og Martha Aamundsdotter gifte seg i Aker 22.6.1802 - ingen gardsnamn er oppgjevne: https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000002205055 I løpet av dei følgjande 20 åri fekk dei fire born i Aker: * Anna Nilsdotter, døypt i Sognseiget 17.10.1802: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000012823764 * Karen Nilsdotter, fødd i Riiseiget 9.12.1808, døypt 19.12.1808: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000012828004 * Johan Christian Nilsson, fødd i Riiseiget 3.8.1815, døypt 5.11.1815: https://media.digitalarkivet.no/view/757/65 * Nils Nilsson, fødd i Vinderneiget 4.7.1822, døypt 4.8.1822: https://media.digitalarkivet.no/view/7719/80) Her finn eg vigsli til Johan Christian Nilsson i Aker 30.12.1842 - det står noko om Riis og Toten(?): https://media.digitalarkivet.no/view/570/435 Her finn eg vigsli til Nils Nilsson i Domkyrkja i Bergen 30.7.1854 - fødestad «Ager»: https://media.digitalarkivet.no/view/8333/13 og at dette må vera «rett» Nils, kan vel provast gjennom innførsli i FT1910 der fødselsdatoen er oppgjeven til 4.6.1822: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036708071644 Men so var det altso opphavet til denne huslyden. Nils og Martha ser ut til å ha vore ganske so «bufaste» i Aker, men er det mogeleg å seia noko om: ** Kvar i Aker kan me seia at dette parfolket enda opp? - kva plass under kva gard? ** Kvar var Nils Nilsson og Martha Aamundsdotter fødde og oppvaksne? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.