Gå til innhold
Arkivverket

[#14305] Tyding av 'brud gardsnamn' frå 'vigde i Stord'

Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Dette er til å bli frustrert av!! Kvar er Samnanger då?????Eg var inne på både døpte og døde i Fana, her på Dig.ark., men det er jo ikkje der heller, sjølv om der ein gard/gardar, som heiter Røe....Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, no har eg sett at det er slik eg har trudd, det ER under Os, men kvifor er det ikkje i bygdeboka då? Eller kanskje det er i ei anna enn nr.3? Det var sjølvsagt berre den eg lånte, men det var det som stod på Dis-Norge....Nei, no er det nok, godnatt!!Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Turøy

Eg er ikkje ekspert på Samnanger, men eg veit so mykje at det er ein eigen kommune. Og det har han vore lenge. Men grensene har nok flytta på seg opp gjenom åra.Samnanger grensar mot kommunane Os, Fusa, Kvam, Vaksdal og Bergen (tidlegare Arna / Haus). Men kva kommune det du leitar etter ligg idag, veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Hei igjen Mariann,Ang. innlegg 26: Samnanger og Fusa var kirkesokn i Os prestegjeld. Disse to kirkesokn ble utskilt som egne prestegjeld i hhv. 1949 og 1855.I den sammenheng synes jeg det er greit å bruke Riksarkivet sine sider, som bl. a. forteller oss noe om historien til de ulike prestegjeld og kirkesokn, her :[url="http://snurl.com/r5w>http://snurl.com/r5wSamnanger kommune ligger øst for det som tidligere var Fana kommune (nå innlemmet i Bergen). Fusa kommune ligger sør, sør-øst for Samnanger og øst, sør-øst for Os kommune. Bergens Tidende gir hvert år ut en kartbok som, jeg mener, er god å ha når en leiter etter garder i Sogn og Fjordane, Hordaland og Nord- Rogaland : -Bergens Tidendes veivisere for Bergen og Vestlandet-: ISBN 82-992152-7-7.Ellers kan denne elektroniske kartboken under her være til nytte.http://www.hvor.no/hvor.net/Samnanger og Fusa har sine egne bygdebøker. I den samme bygdebokserien, (forfatter O b Schaatun) der en finner Fusa, finner en også Hålandsdalen og Strandvik.Dette kan du lese mer om her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eilif Røen

Hei.Jeg er etterkommer etter Sigrid Monsdtr Røen(1768-1839),søster av Arne Monsen Røen.Du finner forfedrene deres i Samnangerboken av Lauvskard,men også mye i Fusa-bøkene,Vaksdalbøkene og noe i Tysnesboken.Det er lenge siden jeg har sett på denne grenen av slekten,men du kan få det jeg har notert meg(ta forbehold om eventuelle feil)Foreldre til Arne og Sigrid var Mons Arnesen Røen(1722-74)g.m. Brita Tomasdtr Nordvik(1724-76)i 1748.Mons Arnesens far var Arne Eriksen Røen(ca 1673-1760).Hvor han var fra har jeg ikke funnet,men han giftet seg med enken Ingeborg Johannesdtr i 1701(d.1715)og annen gang med Brita Monsdtr Koldal fra Fusa i 1720.Arne er nevnt som bruker på Røen (tidligere også skrevet Rudne)i 1701 og 1724.Brita Monsdtr(1693-1751) sine foreldre var Mons Nilsen Koldal(1627-1701)og hans annen kone,Brita Hansdtr Gjerevik (d.1720).Far til Mons Nilsen Koldal:Nils Pedersen Koldal(1605-73).Mor:Marta Jonsdtr (1608-86).Som far til Nils har jeg Peder Mogensen Håland/Tvedt gm GuriSom foreldre til Brita Hansdtr Gjerevik har jeg Hans Christoffersen Lillevig/N.Gjerevik og Eli Eriksdtr Sundfjord(1641-1712).Hans far:Christoffer Anderson Vig(1600-75)gm Anna.Farfar:Anders Brynieldsen Vig n.1590-1627(lensmann)Eli Eriksdtr Sundfjords far:Erik Jonsen Hammerhaug/Sundfjord(1620-99)g.1640 m.Brita Endresdtr Sundvor.Farfar:Jon Eriksen Hammarhaug nevnt 1645.Jeg gir meg nå,men dersom du vil,kan jeg komme tilbake med forfedrene til Brita Tomasdtr Nordvik.Mvh.Eilif Røen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, var det ikkje det eg visste!! Klag din nød på Dig.ark. og det er alltid(nesten!) hjelp å få!!!TUSEN TUSEN takk til alle saman!!!Ingen nevnt, ingen glemt!!Til Eilif, hei fjerne slektning, det er no noko utvatna dette slektskapet, men....Eg tek gjerne imot fleire opplysningar, visst du har, men du kan jo senda meg ein mail mastokk2@online.noHa ein kjempefin søndag, alle saman, det er iallfall eit fantastisk vær her på Stord idag!Helsing frå Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Til Mariann med fleire:Os, Fusa og Samnanger var éitt prestegjeld og éin kommune til 1. juli 1855 (det gamle Ous), då soknene Fusa, Strandvik og Hålandsdalen vart utskilte som eige prestegjeld- og eigen kommune (Fusa herad).Os og Samnanger var éin kommune fram til 1. januar 1907, sams prestegjeld til 1949, og felles lensmannsdistrikt heilt fram til 1.januar 1964.Dersom ein tek Bjørnafjorden i Midthordland som utgangspunkt så er den stort sett omkransa av dei ovanfor nemnde kommunane, Os i vest- og nordvest, Samnanger i Nord, Fusa og Strandvik i nordaust- og aust (og elles då Tysnes i sør/søraust og Austevoll i sørvest).Utan at det har nokon som helst relevans for dette ordskiftet dristar eg meg til å nemna at administratoren av desse web-sidene, Jan Oldervoll; er frå Samnanger og sikkert kan gje deg utfyllande informasjon om heimkommunen sin - dersom han vil og nokon ønskjer det.Helsing Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei, idag har eg vore og 'lest' kyrkjeboka for Finnås.Bygdeboka var iallfall rett DEN gongen, det stod akkurat det same i kyrkjeboka: Kari/Karen Monsdtr. døydde 14.4.1840, 61 år gml.Mariann, helsar frå sommarøya STORD(19+ i skyggen i ettermiddag!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ser du har ikke fått svar på foreldra til Brita Tomasdtr Nordvik enda, jeg sender deg det privat da det blir for mye å sette opp her. Brita var min 7 tipp grandtante. Jeg har begge bygdebøkene fra Samnanger (min mor er derfra) så er det noe mer, må du gi beskjed. Jeg har fått så mye hjelp av deg.I bygdeboka fra samnanger står det Rudne, det var derfor jeg gikk glipp av denne disskusjonen.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Eilif Røen :Har du forfedre til Brita Endresdtr Sundvor (1620-1663)?Her er det jeg har, men du har kanskje mer?1. Brita Endresdtr2. Endre Ellingsson Lygre 1592-16723. Guro Isaksdtr Åse 1590-16574. Elling Johannesson Lygre f. ca 1570 Revne i Fusa - d. 16485. Synneva Endresdtr Lygre f. ca 1570Brita er en av mine 10. tippoldemødreEr det noe mer om nr. 3, 4 og 5?Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Kjellaug. Eg har fått det på mail frå Eilif(det du meinar i innlegg 35), men det er ikkje noko problem :-)Tusen takk iallfall!Helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du bare sammenlikne, fikk du mer enn det jeg har, så tar jeg gjerne i mot.Sendte han deg noe om Brita Endresdtr Sundvor?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.