Gå til innhold
Arkivverket

[#14365] Johan Persen / Anna Kolbanusdatter ?

Gjest Inger Johanne Johansen (Lundemo)
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Johanne Johansen (Lundemo)

Kan noen hjelpe meg med foreldrene til Johan Persen f.1822 d.1905 og hans frue Anne Kolbanusdatter f.1827 d.1895 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Hansen

Her var ikke mye geografi å hjelpe seg med, men en Anne Martha Colbanusdatter var født på Frosta 12.9.1828, dpt. 21.9.1828. Foreldre: Colbanus Olsen og Lava Johnsdr. Kilde: Familysearch.-Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Det hadde selvfølgelig vært lettere om du hadde opplyst hvor i vårt langstrakte land disse oppholder seg!Jeg gjetter på at det kan være disse: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61717.wc2&variabel=0&postnr=2835&fulle=true&spraak=n>LenkeFant et 'passende' par, Anna Martha Colbanusdatter og Johan Pedersen gift 26.2.1849 i Frosta, N-T. Det høres jo ut som det kan være i ditt område...Fant så samme Anne Martha født 12.9.1828, Frosta. Døpt 21.9.1828, Frosta. Foreldre: Colbanus Olsen og Lava Johnsdtr. Er dette navn du kjenner igjen fra parets barn?Fant ingen Johan Persen i Frosta 1822, men han skal jo være fra 'Stordahlen' - Stjørdal ifølge 1865-tellingen. Der er det blant annet født en på Værnes i 1823.Pussig nok finner jeg begge to i FT1900, og da er vel ikke dette ditt par? Skulle altså visst litt mer på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.