Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#14574] Hjelp...krise...micro-ficheapparatet er kaputt....

Recommended Posts

Gjest Liv Ofsdal

Hei Jeg har et Micron 780 micro-fiche leseapparat. Pæra gikk i dag...trodde jeg. Når jeg åpnet apparatet så var det holderen der pæra sitter som var ødelagt. Kjenner noen til om det er mulig å få tak deler til et slikt apparat? Please?....Mvh Liv

Gjest Knut Fjogstad

Mulig en reservdelsforespørsel til Wales kan gi et tilbud om ny holder.http://www.catalist-wales.co.uk/tmp/read4.htmSer forøvrig ut til å være en standard halogenpæreholder som kan fåes hos f.eks. Clas Ohlson eller en mer avansert el.forretning.Mvh Knut

Gjest Liv Ofsdal

Jo det skal du få....litt reklame går vel bra her :-) Firmaet heter : MDS Norge AS og holder til i Rosenkrantzg. 61 B i Drammen, tlf.: 32 26 84 40 . Det er også en Oslo-adresse med telefon 920 31 876, adressen der er Storg. 51, 0182 Oslo . De står oppført under Mikrofotografering på Gule Sider.Mvh Liv

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.