Gå til innhold
Arkivverket

[#14888] Andreas Eriksen Kronstad, Aarstad

Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjertsen

Ble født 6/3-1826. Ble døpt i Korskirken i Bergen. Hans foreldre er Erich Nielsen og Inga Andersdatter. Og det er de jeg savner mer informasjon om. Står i folketelling at Erich 'pagter Nord Krohnstad'. Og det er altså alt jeg vet. Blir glad for all hjelp. Gjerne også noe mer om Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har i mitt register for Årstad sanka saman dei opplysningane som finst på Erik Nilsen og Inger Andersdtr. Men det ser ikkje ut til at dei er gifte der i bygda. Der var mange tilflyttarar på den tida, mest frå Sunnfjord, så det er mogeleg du finn dei gifte der eller andre stader. Her er i alle høve dei borna som vart døypte i Årstad:,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Tienestefolk,Fløen,,,,,Marthe,241220,3112,1821,,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Arbeidsmand,,,,,i Fløen,Martine,0202,1002,1822,,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Pagter Nordre Krohns,,,,,,Carnilske,141223,0101,1824,2,,SJ,Erik,Nielsen,Inger,Andersdtr.,,Pagter Nord Krohnsta,,,,,,Andreas,0603,1203,1826,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Mette Gjertsen

Tusen Takk. Den informasjonen jeg fikk hjelper mye. Jeg får fortsette å lete etter hvor de ble gift og født...det kan jo hende det plutslig løser seg.Mvh Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.