Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#15029] (Bernt) Marius Bredesen f. 1877 i Hakadalen, i Ullensaker i 1900

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Har noen vært borti denne familien: Lenkesom altså bodde på Borgen Meieri i 1900? Jeg har full oversikt bakover! Den lille tassen som var udøpt, finner jeg ikke døpt i Ullensaker Kirke. Det er egentlig han jeg er ute etter. Hva skjedde med ham?Brede Kristiansen f. 1838, (Bernt) Marius' far, døde i Ullensaker i 1903, slik at det kan jo se ut som om de bodde der en stund. Kanskje de døpte barnet i hjembygda til Gurine?Vil gjenta, det er ikke bakover jeg her er ute etter! Laila

Gjest Turid Holsve

Jeg kjenner ikke familien, men her er dåpen:Ullensaker MINI I 20, 1892-1902 k 3/8, s60, nr 28. Birger Kristian f. 29.9.1900 og døpt 26.12.1900. Foreldre: Bernt Marius Bredesen f. 1877, smed og Gurine Kristiansen f. 1865, Borgen. Faddere: Gårdbruger Hans Må??d fra Gystad, hustru Kristine Medlser, Brede Kristiansen Borgen, husholderske Gunn Nilsen Kolstadgade 18, Kristiania, Maskinist Olaf Halvorsen Borgen??

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.