Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#15183] Fotograf S (?) Holter i Kristiania rundt 1900?

Recommended Posts

Gjest Torunn C Ludvigsen

Hei! Jeg lurer på om noen kjenner til en fotograf som kalles S(?) Holter i Kristiania rundt 1900? jeg har søkt på nett, i fotografdatabase oppgitt i tildligere innlegg, men det nærmeste jeg kommer er Holtermann.. men kanskje det finnes en Holter?Noen som har noen tips?Torunn C

Gjest Lars Jørgensen

Jeg vet ikke om dette er et blindspor eller til hjelp, men jeg har tre kulltegninger fra det gamle Vika hjemme. De er alle tegnet i 1927 og signert 'Sigurd Holter'. Noe sier meg at det kan være samme mann, men jeg har desverre ikke flere opplysninger.

Gjest Eva Hadeler-Jacobsen

Folketell. 1900 for Kristiania: Sigurd Holter født 1883 Chr.ania, Elev ved Tegneskolen. SLEKTEN HOLTER fra Drammen av Christian Holter, Skien 1976: Sigurd Holter, Ski og Tennistrener i St. Moritz. født 15/2-1883 i Chr.ania, død 1932 i Paris. Ugift. Kan dette være din S. Holter.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.