Gå til innhold
Arkivverket

[#15518] Johan Daniel Fürstenberg/Birgitte Cathrine Leus/Leugh


Gjest knut fasting
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Nermo

Den nevnte (innl. 49) yngre bror Jørgen (Mathias) Fürstenberg f. 1736 (ref. innlegg 10) (død 1811) er ikke nevnt i skiftet i Bergen i 1745 etter farbroren Hans Petter Fyrstenberg (innlegg 32). Hvorfor ikke, tro ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John H. Aarønes

Til innlegg 47.Kjelda til referansen 'fra Sunnfjord' er:Kyrkjelydane ved Hustadvika. Særutgåve av Bud og Hustad Menighetsblad nr. 1B 1989 s. 17-18Sjølv meiner eg at i staden for Sunnfjord skal stå Saltdal. Det var jo der Johan Daniel F. var før han kom til Bud.innlegg 52: Romsdals Exec.prt. 1 p. 270 : 1803 25/4 holdtes Execution hos Hr. Jørgen Forstenberg paa Gaarden Kalsvigen ...Det synes difor som om ein Jørgen F. var i live i 1803, sjølv om økonomien kanskje ikkje var til å leve av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest John H. Aarønes

Eg veit diverre ikkje noko særleg meir enn det som står på den sida som blir vist til i forrige innlegg.Men postmester Jens Collin som har hatt tilgang til førstehandskjeldane skriv konsekvent Leegh ser eg. Og det ser ut som om han skil mellom Løeg og Leeg.I Molde Pantebog står t.d. Hans Løeg på Valderhaug nemnt.Også klokkeren Severin Løeg er namnt.På Bjørnsund i Romsdal er Sr. Berent Leeg Poltz nemnt som vurderingsmann i et skifte 1768.I samme område er Else Dorothea sal Leghs nemnt i 1741.Veit ikkje om dette er til hjelp for å finne eit evt. samband mellom Leeg og Løeg ....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.