Gå til innhold
Arkivverket

[#15758] Christen Andersen og Suneva Pedersdatter fra Luster i Sogn


Gjest Tormod Thoresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Jeg søker hjelp fra noen venner av meg i Amerika. De er etterkommere av Christen Andersen født 22.10.1818 i Luster i Sogn og Suneva Pedersdatter også fra Luster i Sogn. Hun var født 26.10.1829. De giftet seg ca. 1849 og reiste senere til Amerika og slo seg ned i Iowa.Noen som har noen tips om disse to og deres familier?mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Denne huslyden med opphav i Luster er omskriven i Luster Gards- og Ættesoge, band III under Gnr. 64, Feigum, husmannsplassen Feigøyri. Dei fleste forfedrane kan følgjast gjennom ulike band av bygdebokserien attende til 1600-talet, men nokre av dei er ''innom'' Hafslo som ikkje enno er ferdigskrive.Eg er forresten interessert i fleire opplysningar om huslyden til Christen og Synneva i Amerika. Eg har hatt kontakt med etterkomarar, men framleis manglar mange detaljar. Kanskje du Tormod og venane dine i Amerika kan hjelpa meg? Ein rimeleg ''bytehandel''?Her følgjer eit manuskriptutsnitt der alle manglande detaljar er utskilde i eigne avsnitt som tek til med teiknet #####. Desse teikni er so følgde av spesifiserte spørsmål, på engelsk, etter kva som manglar:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Christen Andersson Feigum, opphavleg frå Hagen under Sørheim, var f. 22.10.1818 og gifte seg i Hafslo 15.11.1847 med Synneva Pedersdotter frå Loi under Kroken i Hafslo. Ho var f. i Hafslo 26.7.1829. Christen og Synneva hadde først heimeplassen hennar på Loi under Kroken i Hafslo, men kring 1850 flytte dei hit til Feigum. Dei var strandsitjarar på Feigøyri fram til kring 1853. Det ser ut til at Christen og Synneva flytte frå bygdi kring 1853, truleg til Fodnes i Lærdal, men i 1855 utvandra dei under namni Christ og Susan Anderson til Amerika. Dei kom då fram til Dane Co., Wis., men flytte i 1862 til ein farm i Norway township, Winnebago Co., Ia. der dei sidan vart buande levetidi ut. Susan d. i Lake Mills, Ia. 19.8.1906, medan Christ Anderson d. same staden 16.10.1906. Dei fekk ni born:a. Anders, kjend som Andrew C. Anderson, f. i Hafslo 1.8.1849, utvandra med foreldri til Amerika i 1855 og d. i Hancock Co., Ia. 25.4.1934. Han gifte seg i Buffalo Co., Wis. 10.1.1873 med syskenbarnet Sophia, kjend som Sophie T. Olson. Ho var dotter av husmann Thomas Olson frå Bakken i Kinserdalen under Urnes i Hafslo (1795-1874) og f. i Hafslo 9.7.1855. Ho utvandra til Amerika med foreldri sine i 1856 og d. i Winnebago Co., Ia. 16.2.1897. Andrew og Sophie slo seg ned som farmarar i Logan township, Winnebago Co., Ia. og fekk seksten born.b. Peder, kjend som Peter C. Anderson, f. i Luster 25.9.1851, utvandra òg med foreldri til Amerika i 1855,##### (Peter was still alive 1865 – later biography?)c. Anna Sophie Anderson, f. i Dane Co., Wis. 28.9.1855, d.##### (date and place of Anna's death? – Winnebago Co., Ia.??)Anna gifte seg i Winnebago Co., Ia. 22.4.1878 med Niels Larssen frå Øren på Jylland, Danmark, i Amerika kjend som Nels Larson. Han var son av##### (occupation of Nels' father?)Lars Nielssen og kona Trine Marie Jeppesdatter og f. i Øren på Jylland##### (exact date of Nels' birth?).2.1854, men utvandra til Amerika i##### (year of Nels' emigration?)Nels d.##### (date and place of Nels' death? – Winnebago Co., Ia.??)Anna og Nels Larson slo seg ned som farmarar i Logan township, Winnebago Co., Ia. og fekk sju born.d. John Martin Anderson, f. i Dane Co., Wis. 14.5.1858, d. i Independence, Ia. 3.2.1892. John flytte i ung alder til North Dakota, men vart sjuk etter å ha vorte skoten i ein fot og levde siste åri i Independence, Buchanan Co., Ia., ugift.e. Olaus, kjend som Ole C. Anderson, f. i Freeborn Co., Minn. 18.6.1860, d. i Lake Mills, Ia.##### (exact date of Ole's death? – obit from June 3 says: ”died Thursday”, but June 3 was a Thursday...!).6.1943. Han gifte seg##### (exact date and place of Ole's marriage?)1891 med Taaraand Johnsdotter frå Heimdal søndre i Nissedal, i Amerika kjend som Tilda Midbo. Ho var dotter av gardbrukar John Knudson på Heimdal søndre, Moen i Nissedal og kona Torborg Knutsdotter frå Støil og f. i Nissedal 17.3.1869. Ho utvandra med foreldri sine til Amerika i##### (year of Tilda's emigration? – about 1872!)og d. i Lake Mills, Ia. 10.11.1943. Ole var smed (”blacksmith”), og han og Tilda budde først i Lake Mills, Winnebago Co., Ia., men flytte i 1914 til Albert Lea, Freeborn Co., Minn.##### (later Ole and Tilda apparently moved back to Lake Mills, Ia. – year of this latest removal??)Dei fekk sju born.f. Inger Susanne, kjend som Susan C. Anderson, f. i Winnebago Co., Ia. 2.1.1863, d.##### (date and place of Susan's death? – after 1880! – presumably at a young age, single!)g. Christine Marie, kjend som Mary C. Anderson, f. i Winnebago Co., Ia. 23.11.1864, d. i Calgary, Alta.##### (exact date of Mary's death?)1944. Ho gifte seg i Lake Mills, Ia. 3.1.1889 med Nils Johanson Bakke frå Lerviken i Edøy på Nord-Møre, i Amerika kjend som Nels J. Bakke. Han var son av gardbrukar Johan Nilsson på Lerviken og kona Berit Johanne Larsdotter og f. i Edøy 27.12.1861.##### (1865 census suggests Nels' birthyear was 1860!! – verification?)Nels utvandra til Amerika i##### (year of Nels' emigration?)og d. i Calgary, Alta.##### (exact date of Nels' death?)1920. Nels var##### (Nels' occupation?)og han og Mary budde først i Northfield, Rice Co., Minn., men flytte sidan##### (year of Nels and Mary's removal to Calgary, Alta.?)til Calgary, Alta. Dei fekk tre born.h. Gurine Samuline, kjend som Lena C. Anderson, f. i Winnebago Co., Ia. 17.12.1868, d.##### (date and place of Lena's death? – after 1930!)Lena gifte seg i Winnebago Co., Ia. 11.11.1890 med Abraham A. Winden, f. i Worth Co., Ia. 4.11.1865. Han d. i Minneapolis, Minn. 1.6.1948. Abraham var##### (his occupation?)og han og Lena budde først i Lake Mills, Winnebago Co., Ia., men flytte i 1905 til Mankato, Blue Earth Co., Minn.##### (later places of residence and occupations? – 1908: realestate agent at Belfield, Stark Co., N.D.)men flytte sidan##### (year of removal to Minneapolis, Minn.? – prior to 1920! – 1920/1930: nursery salesman Minneapolis!!)til Minneapolis, Hennepin Co., Minn. Sju born.i. Albert Theodore Anderson, f. i Winnebago Co., Ia. 26.6.1873, d. i Albert Lea, Minn. 3.12.1922. Han gifte seg i Worth Co., Ia. 28.8.1897 med Rønnaug, kjend som Randi Tangen, f. i Worth Co., Ia. 27.1.1877. Ho d. i Albert Lea, Minn. 5.9.1968. Albert og Randi Anderson tok over heimefarmen hans i Norway township, Winnebago Co., Ia. og fekk sju born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Som du ser er det ein god del manglar, men eg vonar at du og venane dine lukkast! Eg takkar so mykje på førehand for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Jeg takker så mye for svar og jeg sender informasjonen videre over Antlanteren til Minnesota.Familien her er etterkommere av Albert Theodore og Rønnaug (Randi) Tangen. Som du sikkert kjenner til var foreldrene hennes fra Flå i Hallingdal.Jeg har god kontakt med Terje Østro og han har allerede fått innput av meg i denne saken.mvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Om du har en mailadresse så kan jeg sende den til dem og fortelle noe , slik at du kan få en direkte tilbakemelding fra dem.Min adresse er: tormod.thoresen@mobil-products.nomvh Tormod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.