Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#16623] Amerika: Arnt Arntsen Reitan, f. 1877, til Red Wing, Minn. i 1904

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg fikk opp 3 personer Reitan i Red Wing ved hjelp av telefonkatalogen. (Jeg skal besøke mine Reitanslektninger i USA i sommer, slekt fra Averøy). Har du funnet noen fasit m.h.t., Tore Poulsen, Køyen (1 mil herifra) ? Hilsen Helge Hålåsæter helge.haa@tiscali.no 2670 OTTA

Gjest Inger Bjørnaas

HeiJeg skulle selvsagt lagt inn beskjed om at vi gjennom dødsattestene som her ble foreslått, har funnet frem og fått kontakt med slektningene i Amerika. Takk skal du ha likevel, Helge.Jeg har fått bekreftet at Tore Poulsen Køjen, og sønnen Paul, ikke var de riktige likevel. Det ser ikke ut som jeg skal lykkes med å finne den riktige Paul Thoresen, f. ca. 1758, likevel. Får liksom ikke til å gi opp håpet helt, selv om det ser dårlig ut. Han må jo finnes et eller annet sted. Takk skal du ha for at du viser interesse.Beste hilsen Inger

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.