Gå til innhold
Arkivverket

[#16662] Oppslag i kirkebøkene i for S-Odal


Gjest Rolf Lindstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Lindstad

Min tipp-oldemor Ingrid Hansdatter Lia (Hanslia) er døpt 30.07.1826 og gift med Peder Sjønnesen Lindstad den 9.12.1855.I bygdebok for S-Odal VIII s. 366 er hun ikke nevnt i familien Hans Olsen Brynjulsrud 1794-1865, gift med Marte Jensdatter Auli ca 1800-84.Alt tyder på at disse to er min tipp-oldemors foreldre. Er det mulig for en eller annen å slå opp i kirkebøkene for å sjekke om mine antagelser er riktige, gjerne med opplysninger om kilde?mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Klefsås

MINI 5 for Sør-Odal (?1811 ? 13+?): 3. juli 1826. Hans Ols. Drammen Hustr Marte Jensd. Datter Ingri fød 26. juli. Fadd: Ole Engebraate, Engebret Ouli, Hans Ols. Kjølstad, Tore A. Engebraate, Olea Kjølstad. Og dermed ? med henv. til bygdeboka ? ser det ut til at de bodde i Drammen u. S. Auli fram til 1826/27. Karen Gorine (1827) ble f. i Hanslia, iflg. Kirkeby.Mvh. Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.