Gå til innhold
Arkivverket

[#16806] C:\WINDOWS\system32\lsass.exe


Gjest Barbara Lose
 Del

Recommended Posts

Gjest Barbara Lose

Jeg kommer inn på DA på den vanlige adressen og har ingen problem med lenkene. Jeg bruker forskjellige PCer hjemme og på jobben. Siden 28.8.03 får sønnen min advarseler, hver gang jeg bruker PCen hans for å lage innlegg i Arkivforumet:F. eks.:Ein Remote-System versucht, auf LSA Shell (Export Version) auf Ihrem Computer zuzugreifen. Um 16:37 am 31.8.2003 wurde die folgende Komunikation ermittelt: Anwendung: C:\WINDOWS\system 32 \lsass.exe Protokoll: UDP (Ankommend).Hva gjør Digitalarkivet da? Mvh. B. Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Digitalarkivet gjer ingenting på hans maskin. Så vidt eg har forstått var (og kanskje er) filen lsass.exe ein populær virusmål. Men me har ingen kommunikasjon mellom servar og maskin som akn overføra virus. Eg har heller ikkje høyrt om at andre brukarar har dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Merkelig nok - dette problemet oppstår bare i 'barneværelsen' og bare dersom det er meg som bruker Martins PC. I den siste uke har jeg ikke besøkt noen annen hjemmeside enn DA på denne maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.