Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#17038] Karlshovud i Kaupanger

Recommended Posts

Gjest Thor Warberg

I to diplom (17 Juni l359 og 21 Januar 1360) er Josef Karlshovudson nemnt som eigar av jordegods i garden Sundre i Ål. Han var gm Åsa. Ser at Karlshovud sjølv (faren?)har tilknytting til Kaupanger. Eg har søkt opp diplom av 5 Mai 1324 og 20 Oktbr. 1338 på diplomatariet. Er det nokon som veit meir om denne familien. Takk.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/102810-17038-karlshovud-i-kaupanger/
Del på andre sider

Gjest Kristian Fjeldsgård

Det er vel en del som er skrevet om ham, han er en som ligger i haugen hos meg så det er ikke helt enkelt å plukke fram referansene men jeg synes å huske at han ble berørt i:Til soga om æta på Sandvin og Torsnes, Lars Hamre, Norsk Slektshistorisk tidsskrift nr. XII.Også Dahl i Ætt og Heim 1954-55-56 kan ha vært inne på ham.Ellers er det DN fra Sogn og de forbindelsene du kan lede ut av det. Mulige forbidnelser til Kvam i Dale etc.

Gjest Thor Warberg

Takk til Kristian. Eg har sett i hefte 3 og 4 av NST bind XII, dei andre heftene er ikkje tilgjengeleg her. Heller ikkje på det lokale biblioteket. Eg får prøve fjernlån på heftene 1 og 2. Finnst der andre diplom om Karlshovud enn dei som er nemnt i innleg 1?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.