Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Magnus Klausmark

[#17502] Fritz Hüttopohl

Recommended Posts

Gjest Magnus Klausmark

Jeg har tenkt og prøve og finne denne karen. Det jeg vet om han er at han var fra, og bodde i Østerike. Han var i Norge som soldat.I 1944/45 fikk han en sønn i Saltdalen, Nordland.Det jeg lurer på er hvor og i hvilke kilder jeg kan lete i på nettet for og finne ut noe om denne personen. Om Fritz Hüttopohl lever i dag det vet jeg ikke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Peter Wiborg

Denne kan vel også være interessant: LenkeJan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Ryen

Hei Magnus!Jeg prøvde å søke i den østerrikske telefonkatalogen på nettet, men fikk ingen tilslag for Hüttopohl. Det samme resultat i Tyskland og Sveits. Men det er vel som her i Norge, ikke alle vil ha sitt navn i telefonkatalogen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magnus Klausmark

Min kusine (Stedatter av Fritz' sønn) var på ferie i Østerike, og hadde forsøkt og finne Hüttopohl i tlf. katalogen, uten resultat! Fritz' barnebarn har forsøkt litt og finne ut noe om deres bestefar F. Hüttopohl uten resultat.Sender en mail til Riksarkivet, og spør om evnt. råd, jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.